//Fantasy Island
Happy Birthday To You Bella
Sunday, June 3, 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum and hallow stalker ;O 
hahaha ;p kenapa kenapa ? eh eh, korang perasan blog aku dah berwajah lain eh ? hahaha. itu memang hobi aku kalau tengah bosan tahap .......... tahap ? tahap apa eh. apa-apa jea lah. #ktengahsakittengkuknie. nampak title tak ? kalau tak nampak makna nya korang kena pergi beli spect rabun. nampak sangat menipu nyea ken. #okaydahmulamerepek. tralalala. hari nie tahu tak berapa hari bulan ? mesti lah tahu ken. kalau tak tahu pung pergi tengok kalendar sekejap. hahaha :) jangan jadi pemalas. okay, hari nie hari Ahad bersamaan 3 Jun 2012. dan hari nie merupakan hari ulang tahun kelahiran kawan aku yang merangkap pegang rahsia aku sikit-sikit. heeee :3 dia baik doh. korang ada kea ? eh, lupa pulok nak bagitahu nama dia. okay, nama dia Nur Salsabila . sedap ken nama dia. hummp x( dalam dunia nie baru dua orang yang aku jumpa nama nyaa Salsabila. nama dia mempunyai makna yang baik. nak tahu apa ? Sungai yang mengalir di Syurga. wahhhh ! sedap ken ? k k, pada kesempatan nie, aku nak nyanyi kan lagu untuk dia. dengar taw dengar. jangan tutup telinga pulok. suara aku macam katak panggil hujan lah. hahaha. pung boleh ken. okay, pasang speaker kuat-kuat. sebelum tu, ini lah orang nyeaa. 

dia yang berbaju ungu. cantik plus omey plus cun plus ayu = jelita. 

dia memang suka buat peace macam tu. apa-apa pung, still nampak omeyy. 
#akubukantomboi

happy birhtday to you. 
happy birthday to you.
happy birthday to you Bella.
happy birthday to you.

selamat hari jadi.
selamat hari jadi.
selamat hari jadi Bella.
selamat hari jadi.

selamat ulang tahun.
selamat ulang tahun.
selamat ulang tahun yang ke-14 
selamat ulang tahun.

amacam ? okay tak ? hahahaha. sebenarnya niat aku besar untuk bagi surprise dekat dia. tapi tak terlaksana pulok. kecewa jugak lah aku. nak tahu kea apa ? hummmp x( niat aku sebenarnya .................. nak belikan dia teddy bear plus chocolate cadbury dekat dia. and then pagi-pagi dalam pukul 10:00 macam aku harap dia dah bangun. aku nak ketuk pintu dia dan harap dia yang buka. and aku nak menyanyi lagu ketiga-tiga birthday nie depan dia. lepas tu aku bagi hdiah dekat dia nie. aku nak dia tersenyum lebar depan mata aku. but .... semua tu hanya rancangan aku. sebab pagi tadi ada halangan yang tak dapat di elakkan. k memang sedih sebenarnyaa. walau apa-apa pung, aku nak dia happy dan bahagia di dunia dan di akhirat. kalau boleh, aku nak jadi tempat dia meluahkan perasaan. kalau boleh lah. insya-allah :) aku doakan dia semoga Allah memberkati setiap apa yang dilakukan di dunia ini. Allah mengampunkan dosa-dosa dia di dunia nie. dan satu perkara lagi yang aku nak dia tahu adalah aku dah maafkan segala kesalahan dia dekat aku.sudah lama aku maafkan. dan aku pung nak minta maaf dekat kau Bella, aku tahu aku banyak buat salah dekat kau. aku banyak sakitkan hati kau. tapi itu semua adalah kelemahan aku iaitu tak tahu nak menjaga perasaan kawan sendiri. aku harap sangat kau dapat maafkan aku. dengan kemaafan itu, mungkin ia akan memberi keringanan untuk aku menjalani kehidupan dengan lebih diberkati oleh Allah S.W.T. aminn ~ aku sentiasa berdoa untuk kau. dan kata-kata akhir aku dekat kau adalah AKU SAYANG KAU KERANA ALLAH <3. aku harap sangat-sangat hubungan kita nie berkekalan dan tidak dapat di pisahkan. hanya maut sahaja yang boleh memisahkan kita. #lapairmata. hahaha ~ aku taip nie sambil dengar lagu sudirman yang bertajuk SALAM TERAKHIR. memang ahh sedih kan. hahaha ! kbye :) assalamualaikum . maaf tersalah taip. cikkilaaaaaa bukan lah manusia yang perfect di muka bumi ini. 

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum and Hi Malaysia :d I'm Nurain Aqilah. you all can call me aien/kilaa. 8 August 1998 or 14 y/o. hope you all enjoy with my entry :D pelishhhh don't judge me k ? Much Love for you all.

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

SORRY,NO SHOUTBOX-SHOUTBOX K :)


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!