//Fantasy Island
Thank you korang :)
Monday, February 20, 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum , hey stalker . :) how are you , ??
kay , THANK YOU KORANG . :) Haha , tahu ke siapa ?? 
ada dua insan yang baik hati yang aku nak cerita dekat korang .
1)

                                     Nur Farzana Binti Abd Halim , Jyeahhh , hafal nama penuh dye <3

kay , dye Zana . hari tu aku dah baca blog dye tentang aku .
aku happy sangat and aku suka sangat  . Zana tak perlu delete ehhh , and kita dah baca pun ,
 Zana mesti bersyukur kan ?? :)
Alhamdulillah :) Hmmm , Zana nie memang baik hati sangat . :) 
baru jee kenal hampir 1 bulan , dye bagi aku present :) 
and aku anggap present tuu berharga sangat :) Thank You Zana <3
ye lhaa , kawankawan aku mana ada nak bagi present macam dye  tuuu . aku bersyukur dapat kenal dye :)
nie lhaa present yang dye bagi dekat aku , aku selalu tengok present tuu :) 
cantik sangat :)

thank you Zana :)

kitaorang dalam FACEBOOK jee ramah , tapi kalau dekt sch , hahahahaha :) 
masingmasing pemalu . :) #peace . biasa lhaa tuu kan . 
kay , dye ada banyak masalah , begitu jugak dengan aku . 
tapi aku doakan masalah dye cepat selesai . 
ehhhh , sebelum tuu , Zana , thank you taw sebab prihatin dengan keadaan kita .
sebenarnya Zana , sakit tu sikit jee , Zana jee ambil berat sangat . hehe :)
btw thank you so much sebab doakan kesejahteraan kita :) 
huh (!) banyak nyee thank you . hahahaha :) 
hmmmm , Zana , masa bila ehhh , ??? kita dah lupa lhaa .
Zana ingat lagi tak masa Zana nagis dekat kantin hari tu ?? 
kalau Zana ingat , sebenarnya , kita ajak Bella untuk pujuk Zana sama-sama , sebab kita tak berani sorang-2 :)
tapi , bila kitaorang dah bangun dari bangku kantin tuu , kitaorang sempat lagi bergaduh . 
sebab masing-2 malu nak pujuk , gaduh punya gaduh ( gaduh main-2 jee )
sub sub , Zana dah bangun . kitaorang pun duduk lhaa balik . kita tengok muka Zana merah padam . 
kesian Zana kan . Zana menangis , kawan-2 boleh pulak bersembang-sembang , and tak hiraukan Zana langung .
macam Zana nie tunggul perhiasan dekat situ . tapi apa-2 pun , sabar yeeee Zana :)
hmmm .. kay , Zana memang yang terbaik (!) 
#harap Zana happy dengan post nie :)

2)
                                                                                   Nur Husna Binti Razak :)
kay , nie pulak kawan aku . 
aku rapat jugak dengan dye :) 
Husna , aku tunggu kau cerita dekat aku tentang perkara yang sebenarnya . 
tapi tunggu punya tunggu , kau tak cakap apaapa pun ?
kau nak cerita ke tak sebenaranya ?? aku cuma nak tegakkan kebenaran .
kan tak baik bermusuh , kau tahu masalah nie , bukan ke kau patut bantu aku menyelesaikan masalah nie ?
#aku harap kau faham .
hmmmm , wei , thank you sebab kau prihatin dengan keadaan aku . sakit tu sikit jeee . :)
biasalah , semua tuu kan nikmat , kan kan kan ???? **ustazah zawiyah**
Husna , jujur dalam hati aku , aku dah tak tahan dengan masalah nie , aku tak sanggup tengok kawan aku BE menangis sebab masalah nie , kau boleh tolong kitaorang kan , ??aku tak kesian dengan diri aku , tapi aku kesian sangat sangat dekat kawan kita BE :) dye menangis weii (!)
aku tak sanggup tengok dye menangis :) 

#aku takut dosa menyelebungi diri aku . :'((((((((((((((
kay , sekian , assalamualaikum .
#maaf , kalau tersalah type , manusia tidak perfect :)

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum and Hi Malaysia :d I'm Nurain Aqilah. you all can call me aien/kilaa. 8 August 1998 or 14 y/o. hope you all enjoy with my entry :D pelishhhh don't judge me k ? Much Love for you all.

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

SORRY,NO SHOUTBOX-SHOUTBOX K :)


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!