//Fantasy Island
Setiap Masalah Ada Penyelesaian :)
Friday, February 24, 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum :) 

yow yow yow , apa khabar korang , ??? sihat tak ?? aku disini sihat , Alhamdulillah :)
hari SELASA bersamaan ( 21/02/2012 ) merupakan hari yang paling menyedihkan & membahagiakan untuk diri aku .
kay , korang mesti perasan ada 2 keadaan di situ kan ??? hahaha# .
kay , baca dekat bawah nie :) 

1) MENYEDIHKAN :'(
hari Selasa tuu , kawan-2 aku semua menangis , ( ada beberapa orang yang tak nangis lhaa ) , 
cuma aku jee tahan . Haha (!) bajet kan , ??? hmmm , aku tak nak menangis depan orang , nanti lain jadinya .
aku kalau dah nangis , tak henti-2 . sebab tuu aku tahan jeee .hehe#

2) MEMBAHAGIAKAN :D
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , kalau yang nie terlampau lampau lampau bahagia (!)
ehem-ehem , <3 .. aku datang-2 jee sekolah hari Selasa hari tuu , ( datang dengan hati yang sedih ) baru duduk sekejap dekat surau , muncul kebahagiaan yang tidak dapat diduga . Alhamdulillah . 
nak tahu ke kebahagiaan apa ??? hmm , baca di bawah nie pulak :) hehe (!)

2 minggu yang lepas , telah berlaku perseisihan faham antara aku dengan kawan aku yang lain .
tapi pada hari Selasa tuu , mereka sudi memaafkan aku . aku bersyukur sangat Ya Allah (!) :)
#manusia tak lari dari membuat kesilapan# betul tak , ?? hari Selasa  itu jugak lhaa aku tahu yang aku telah banyak menyakiti hati , menyinggung perasaan , memperli kawan-2 aku . 
hmm , kita tak sedar kan setiap perkataan yang keluar dari mulut kita nie , kadang kala menyakiti hati seseorang .
bukan pada perkataan sahaja , tapi pada perbuatan pun telah menyakiti hati seseorang .
aku akui yang aku banyak sakitkan hati kawan-2 aku . 
terima kasih sebab maafkan aku dan aku dah lama maafkan korang :)
aku nak lepas nie kita happy-2 jeee taw , kalau ada salah silap , terus cakap dan saling memaafkan lhaa yee . 
aku harap sangat macam tuu :DDDDD

huh (!) leganya hati aku nie , setiap hari tersenyum , gelak , happy dan macam-2 lagi yang aku boleh buat bersama dengan kawan-2 aku :) aku harap masalah nie tak akan berlaku lagi . TAK AKAN (!) TAK AKAN (!) TAK AKAN (!)
Amin :) .. aku takut , aku akan buat kesilapan lagi , dan aku takut aku akan menyakiti hati kawan aku lagi .
s0o , sekarang aku berniat untuk banyakkan diam , dan kurangkan bercakap . 
aku nak jaga perasaan kawan-2 aku  . aku nak tolong dyeorang . nak buat dyeorang happy selalu . 

#kawan  (!) kalau tak ada kawan , tak lengkap hidup seseorang itu sebab siapa lagi nak dengar isi hati kita , 
siapa lagi yang nak bersembang dengan kita dekat sekolah , siapa lagi yang nak berlawak dengan kita , siapa lagi yang nak tolong kita dalam kesusahan di sekolah .. kalau bukan K A W A N (!)

hmm , di sini aku nak minta maaf dekat semua orang yang aku kenali , dari hujung rambut hingga hujung kaki . 
tak salah saling memaafkan , malah mendapat pahala :)
kay , betul kata manusia dalam dunia nie , setiap masalah ada penyelesaian , setiap penyakit ada ubatnya . 
aku percaya pada ungkapan tuu . 
buktinya sekarang , masalah aku telah pun berakhir . Alhamdulillah :) thank you ALLAH :)
okay lhaa , tata . Assalamualaikum :)

*HARGAILAH KAWAN KORANG :) WALAUPUN DYE TAK HARGAI KORANG :)
KERANA PASTI ADA KEBAIKAN DISEBALIK SEMUA TUU . 

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum and Hi Malaysia :d I'm Nurain Aqilah. you all can call me aien/kilaa. 8 August 1998 or 14 y/o. hope you all enjoy with my entry :D pelishhhh don't judge me k ? Much Love for you all.

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

SORRY,NO SHOUTBOX-SHOUTBOX K :)


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!