//Fantasy Island
Kau Tak Hargai Aku ?? :'(
Friday, February 24, 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum . **hoii , jawab lhaa dulu**

kay bagus , nak tahu kee siapa orang yang tak hargai aku tuu ??? hehe :)
aku sebenarnya bukan nak mengata ataupun nak cerita yang buruk-2 pasal dye . 
tapi aku betul betul betul betul tak sangka yang dye buat aku macam nie .
aku cuma nak mengadu dengan blog kesayangan aku nie jee #ceehwahhhh :)

hari Khamis ( 23/02/2012 ) aku menangis dalam kelas .. *bukan nak menunjuk*
korang semua tahu kan , aku menangis , ??? aku bukan sengaja nak nangis depan korang .
tapi aku tak tahan , and air mata aku nie nak terkeluar . so0 , aku pun tunduk and nangis jeee lhaa .
aku dah cuba sembunyi dari korang , tapi tak boleh . :'(
kay , aku cerita jee lhaa terus , hari Khamis tu , aku ada KKQ **Kelas Kemahiran Quran**
time tuu , Ustazah Noriati suruh bawa buku latihan , nak buat latihan kan . dye duduk sebelah aku .
Ustazah bagi soalan tak lhaa banyak mana pun , 8 jee :) 
tapi dye memang tulis lambat sebab dye pentingkan kekemasan . 
kadang-2 aku pun macam dye , lambat tulis . :'(
dye kata dekat aku dye nak pinjam buku aku kalau dye tak sempat nak salin soalan . 
aku cakap dekat dye dengan nada yang tinggi sikit , aku cakap " kau mesti sempat siap punya , janji kau jangan bercakap , kau mesti boleh siap " tapi dye degil . dye nak pinjam jugak buku aku . *time tu aku dah siap and dah nak hantar dah pun* masa tu aku nak bangun , nak hantar buku tu dekat depan , dye dah buat muka dengan aku .
lepas tu masa aku nak letak Rehal . aku cuba cakap dengan dye , dye tak layan :'(
aku sedih dan aku rasa macam nak marah-2 jee dekat dye , aku dengan tak puas hati nye , 
aku pergi dekat dye , **time tu dye tengah tengok cermin** and aku cakap , " wei , sorry lhaa , kau nak pinjam ke buku aku ??? aku boleh bagi sekarang ?? " dye tak pandang aku langsung . 
dye cakap tanpa pandang aku , " tak payah " aku pulak yang degil , " tak pe , aku letak dalam beg kau ehh "
aku pergi dekat depan , and mintak buku aku balik dari ustazah and masuk kan dalam beg dye . 
lepas tu , aku tak tahu apa jadi . sebab dye menjauhkan diri dari aku :'(

time dekat kelas pulak , ada 3 perangai dye yang membuatkan aku kecil hati and menangis .
1) kawan dye tanya dekat dye , " kau dah siap latihan KKQ ?? " 
dye pun jawab " Belum , kita kena pinjam buku dengan orang yang pemurah jee " dye boleh cakap macam tuu ?
korang rasa dye tuju kan dekat siapa ?? siapa lagi kalau bukan aku kan ??
lagi pun , time tu aku tengah betul kan tudung menghadap dye , sah-2 lhaa untuk aku . 
cakap kuat-2 pulak tuu . siapa tak terasa . mata aku dah berair masa tuu . :'(((((((((((((

2) aku lalu dekat depan meja dye , aku terlanggar buku dye sikit .
so0 , buku dye tersenget lhaa sikit , sebab aku langgar kan .. 
cepat-2 dye betulkan balik . time tuu aku touching sangat :'(((((((((

3) yang nie , paling menyedihkan , and sampaikan aku menangis . 
masa tuu , dye pergi dekat meja kawan aku , Amirah . 
aku pelik sangat , sebab selalu nye dye tanya dekat aku kalau dye tak tahu apa-2 .
tapi dalam kelas , dye langsung tak tegur aku . siapa tak sedih . macam aku buat salah besar jeee .
aku dapat idea , untuk buktikan yang dye tu marah dekat aku ke tak . 
aku pergi dekat meja dye , and pegang correction tape dye . aku belek-2 . :(
dye datang , lepas tu rampas correction tape tu dari aku . aku pun terkejut lhaa .
tapi aku tak tunjuk kan pun muka terkejut aku . malah aku berpura-pura tengah bercakap dengan Bella .
dye cakap bisik-2 dengan kawan sebelah dye . dye cakap macam nie . 
" jangan bagi Aien pegang barang-2 aku taw " dye cakap macam tu dekat kawan sebelah dye .
aku tahu dye berbisik , tapi bisikan dye dengan kawan sebelah dye tuu agak kuat . dan aku dengar dengan JELAS . 
Time tu , terus aku tunduk and aku menangis . dalam hati aku , salah sangat ke aku nie sampai kau dah cop aku nie macam nie ??? buruk sangat ke perangai aku bagi kau ??? 
aku bukan nak mengungkit lhaa kawan , apa selama nie aku dah bagi kau pinjam banyak buku-2 aku dekat kau , 
kau tak hargai ke ??? kenapa 1 buku jee kau boleh buat aku macam nie ???
1 buku jee wei , sampai ke hari nie , kau tak bertegur dengan aku .
aku cuba senyum dengan kau , kau tak balas . aku cuba nak bersembang dengan kau , kau tak ada respon .
aku cakap dengan kau , kau boleh cakap " kau cakap dengan aku ke ?? " 
Ya Allah , habis tu aku cakap dengan siapa lagi ??? mata aku nie juling ke ??? 
sampai kau tak dapat bezakan . Errrrrrrrrrr#  biar Allah jee lhaa yang tahu , betapa sedih nye hati aku dengan  sikap kau . Kawan , aku betul-2 tak sangka , kau yang lemah lembut boleh jadi macam nie . :'((((((((((((((
aku sedih sangat dengan kau .
kay , dah banjir rumah aku nie :( tata . Assalamualaikum .

#maaf , tersalah taip . manusia tidak perfect#

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum and Hi Malaysia :d I'm Nurain Aqilah. you all can call me aien/kilaa. 8 August 1998 or 14 y/o. hope you all enjoy with my entry :D pelishhhh don't judge me k ? Much Love for you all.

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

SORRY,NO SHOUTBOX-SHOUTBOX K :)


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!