//Fantasy Island
Blog Baruku Yang Amat Menyusahkan Ramai Orang :(
Friday, February 10, 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum :)

hye stalker , apa khabar , ?? harapharap baik sahaja ye . 
Kay , kepada yang belum mengenali aku dengan lebih rapat , sila lhaa add/follow aku dekat FB and TWEET (Nurain Aqilah/aienILsyakila) . kalau dekat sini agak susah sikit . jangan tanya kenapa (!) #fullstop . okay , kalau intro pulak tengok disebelah kanan korang . ---------------> 
hmmm , dah tengok title , ?? mesti dah kan . korang mesti pelik kan kenapa menyusahkan .
korang kenal perempuan kan ?? macam mana sifat nye , ???
admin : okay , sifatperempuan adalah mereka pentingkan kecantikan , kekemasan , kebersihan . 
0kay , terima kasih banyak admin atas penerangan nye . :)
macam tuu lhaa aku lalui pada malam yang agak suram nie . :(
dalam memproses membuat blog nie , aku banyak menyusahkan 2 hamba ALLAH ini . bagi aku aku telah menyusahkan mereka . tetapi bagi mereka aku tak boleh kata apaapa . 

1) firstly , aku telah menyusahkan Cik Zana yang manis :)
Zana nie cousin Husna , kawan aku . Kitaorang kenal dari Laman Muka Buku :)
dan baru tahun nie dye pindah ke SMK SKI :)
aku meminta pertolongannya kerana blog dye sungguh cantik dan tanpa korang tahu , blog dye tuh telah menggalakkan aku untuk buat blog lagi . *sebelum nie ada . tapi sedeyhhh*
dye sungguh baik hati dengan menolong aku dengan ikhlas . aku tahu ke dye ikhlas ?? 
haha , mesti lhaa ikhlas kan .. dye bersusah payah , buangkan tenaga dye dan sebagainya .
setakat berterima kasih apakan daya , tak mampu membalas semua tuhh . apaapa pun terima kasih Cik Zana :) #kbyet .

2) insan yang berhati mulia nie yang bernama Husna , kawan aku .
dye pun terbabit sekali . kesian dye kan .. :(
tapi dye berjaya tepati citarasa yang aku nak . (!) terima kasih sangat kawan |
aku tahu terima kasih tak bermakna apaapa pun . 
dye banyak berusaha untuk tolong aku . usaha dye tuu sangat berbalaloi dan aku amat hargai dengan senyuman . :) #kbye .
Nah , tengok muka orang yang berhati mulia yang sudi membantu aku :) 

maaf , ambil gambar korang tanpa kebenaran yang diizinkan . 
harap dimaafkan :)

:0 , haduiyyyy , tak ngantuk ke ?? dah 4 pagi dah nie . 
jomjom tidur , nanti tak bangun solat subuh pulok . 
okay , kaki pun naik kebas . sekian wasalam :)

Labels:



| Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum and Hi Malaysia :d I'm Nurain Aqilah. you all can call me aien/kilaa. 8 August 1998 or 14 y/o. hope you all enjoy with my entry :D pelishhhh don't judge me k ? Much Love for you all.

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

SORRY,NO SHOUTBOX-SHOUTBOX K :)


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!