//Fantasy Island
Kenapa Dengan Diri Aku ??
Sunday, February 12, 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum , 

hye stalker , apa khabar , ?? dah siap buat homework , ?? kay , kalau aku dah siap , Alhamdulillah :)
korang dah baca title aku tuu , ?? kalau dah bagus . langkah seterusnya , korang perlu baca post aku kali nie sampai habis kay ?? #kalau tak nak , tak peee#baca lhaa dengan hati korang . 

Hmmmm , baiklah aku cerita demi korang :(
Time dekat perkarangan sekolah .
hari jumaat lepas ( 10/2/2012 ) , lepas jee solat zohor dekat surau . kepala aku dah peningpening , dan rasa macam nak tertombang . ada sesiapa tahu ?? tak kan ?? dan itu yang aku suka . :)aku tahan tahan tahan sampai lhaa dekat perhimpunan tengah hari . aku cuba hilangkan pening tuu , tapi tak boley .. dalam perjalanan nak duduk dekat susur gajah tu , aku pitam . tapi tak ada sesiapa pun yang tahu . itu memang aku suka . biasa nye aku yang excited nak duduk and nak bersembang dengan kawankawan . tapi masa tuu , aku tak bermaya langsung . malah badan aku semakin lesu . sampai kawan aku , Bella ( Wanie & Anis ) buat lawak pun aku tak mampu nak ketawa .badan aku terlalu lesu dan tak larat . haishhhh !:'( apa lhaa nasib badan aku nie . buat pengetahuan korang , kalau sekali aku sakit/demam , susah nak sembuh . ia akan melarat-larat . pernah tahun lepas , akhir bulan , dalam bulan 12 macam tuuu , aku batuk kering , and sampai sekarang aku tak sembuhsembuh lagi dari batuk tuu . Nadiah , kawan aku tuu , pernah cakap , " baik kau pergi jumpa doktor , dah sebulan lebih kau batuk macam nie , " aku abaikan jee nasihat dye tuu . okay , sambung balik cerita yang hari jumaat tuu , lepas tuu cikgu suruh kelas BA , A , E dan F duduk dekat dewan terbuka tuu .budak form 1 masuk kelas . aku pun jalan lhaa macam biasa , cuma suara tak ada . Amirah boley kata , " yang sakitsakit pun cepat jalan "aku pelik , macam mana dye tahu aku tak sihat masa tuu . hmmmmm :(and then , aku dengan Bella pun jalan macam biasa , duduk dekat dewan terbuka . aku tinjau sikit dekat depan tu ada apa , ruparupa nye cikgu nak bagi majalah jati :)Kay , aku sebenarnya excited nak dapat majalah tuu , tapi disebabkan aku tak larat , buat bodoh jee lhaa . dapat majalah tu pun malas nak cari muka aku sendiri . dalam beberapa minit dapat majalah tuu , aku rasa mual and nak muntah . rasa muntah tu dekat anak tekak dah . hampirhampir terkeluar . cepatcepat aku ajak Bella pergi tandas . dengan selamba nye aku bangun dengan Bella ,and then jalan tepi lelaki . aku dah tak ingat apaapa dah , penyakit malu aku pun hilang dengan begitu sahaja . Errrrr#dah sampai habis anak tangga , aku berlari masuk toilet . apalagi , buang lhaa semua yang ada dalam perut aku tuu . Bella dengan baik hati nye , urut belakang tengkuk aku . kalau sesetengah kawan , mana nak , duduk dekat pintu jee . kay , aku dah okay sikit , baru nak keluar dari toilet , aku pergi lagi dekat sinki , buang lagi sekali .Ya Allah , sakit nye badan aku , tak larat dan rasa macam nak pengsan . huh ~ aku terima . keluar dari toilet , aku kuat sikit . tapi sikit jee lhaa . duduk dekat dewan terbuka semula . aku diam jee dekat situ , tak ada mood langsung :'(kay , cikgu suruh bangun and masuk kelas . kitaorang semua pun bangun . terserempak pulak dengan dye . sabor jee lhaa . 

nie cerita dekat dalam kelas pulak . 
first sekali , masa Pendidikan Islam (Ustazah Zawiyah , guru kelas aku) mulamula , aku agak okay lhaa jugak . tapi dah sampai pertengahan pelajaran , aku KO sangat . tak larat , sampai air mata aku jatuh dengan laju dipipi :'(Bella , cuba tanya aku , " kenapa kenapa kenapa , ? "but aku tetap cakap aku Okay , kemudian aku lap air mata aku cepatcepat .selepas 15 minit kemudian , lebih kurang macam tuu lhaa . aku kembali KO (!) , sampaikan aku terpaksa meletakkan kepala aku dekat atas meja . :(sebaik sahaja aku letakkan kepala aku dekat atas meja , Ustazah Zawiyah pun lentokkan kepala nye melihat aku , dan berkata " Ain , kamu tak sihat kee , ?? aku angkat kepala dan aku hanya tersenyum tanpa mengeluarkan sepatah kata . kawankawan aku semua pandang aku , mereka kata muka aku pucat . aku masih lagi tersenyum . dan selepas tuu aku kembali okay .


kay , time PJ pulak .
sepatutnya perempuan rumah biru kena pergi padang untuk lompat jauh , tapi aku tak larat . lepas tuu rehat , aku tak ada selera nak makan , lambat sangat keropok lekor aku tuu nak habis . dalam perjalanan pergi surau , aku asyik termenung jee . termenung apa pun aku tak ingat . yang penting negatif :( huhh~~masuk surau , aku pun tak ada mood nak bersembang . lagi pun bagus jugak . macam tuu .dalam surau kan tak baik bersembang sebaliknya berzikir dan berselawat .


time nak balik pulak ,
aku ada cakap dekat Hanis , aku tak nak beli ais-krim hari nie .sebab tekak aku sakit . tapi aku degil sangat , aku beli jugak . :( and sekarang suara aku macam nenek . *tak ada suara* kay , sampai situ jee keadaan aku di sekolah .


dekat rumah pulak .
aku cerita dekat kakak and mak aku , yang aku muntahmuntah dekat sekolah .and aku ambil mudah pasal perkara tuu . #kay , aku biarkan jee .hari sabtu dan hari nie , aku asyik pening jeeee , mata sembab , sakit perut and rasa pitam .apa semua tuu , ??? Ya Allah , dah lhaa aku nie tengah tahan sakit , bertambah dengan masalah yang aku ada sekarang .tak ada siapa pun yang faham , korang asyik buat aku menangis jee .itu jee korang tahu kan , ??kay , bye . aku memang tak penting dalam hidup korang .Assalamualaikum . :(
*Maaf kalau tersalah taip , manusia tak Perfect .*





Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum and Hi Malaysia :d I'm Nurain Aqilah. you all can call me aien/kilaa. 8 August 1998 or 14 y/o. hope you all enjoy with my entry :D pelishhhh don't judge me k ? Much Love for you all.

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

SORRY,NO SHOUTBOX-SHOUTBOX K :)


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!